Long time, no blogg

.. Ber så hemskt om ursäkt för detta, men mitt liv går i 300 knyck nu, och jag hinner knappt med själv riktigt :D

Jag är lyckligare än på länge, inte minst för att världens finaste flickor kommer till mig ikväll.
Ojojoj, är det enda jag säger.
15 flickor, de allra flesta från Plönninge, en massa alkoholhaltig dryck, skvaller, pizza och ptja... jag vet inte hur denna kvällen kommer sluta, haha. En sak är i vart fall säker, och det är att den kommer bli GRRYM!

Just nu sitter jag med en ansiktsmask i fejan, musik på hög volym och bara ler.
Jag har världens finaste man som tycker om mig, jag har skickat in min ansökan till vad som kan bli mitt livs äventyr, det går bra för mina vänner, några av de som jag bryr mig absolut mest om i hela världen kommer hit ikväll, och allt är bara bäst.

Livet, I love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0