Dagens Drama

Jag hade kunnat gå och lägga mig nu. Lätt.
Dödstrött är en ganska mild defination om mitt nuvarande tillstånd.

Jobb fram till lunch, snabbfika hos Tessybajs och sedan vidare som ett skott till Borås och Memira Laserklinik.
Jag gjorde en undersökning inför operationen, och det är inga problem med att rätta till min syn :) Härligt! Fortfarande lite nervöst, men skönt ändå.

När jag kom hem var jag på ungefär samma energinivå som nu, och därför råkade jag missa att någon ställt ett flak med öl precis där jag brukar köra.
Vem är så korkad att den ställer det precis där?!
Varför köper man glasflaskor?
Varför är det sjukt svårt att plocka upp en triljard glasskärvor från rullgrus?
VARFÖR köper man inte en flaska sprit om man nu tvunget ska ställa något i vägen? Det minskar ju ivf risken att köra över det lite.....


Nu; Jaktmiddag
Imorgon; Älgjakt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0