Vrooom

Igår var vi och kollade på en MC som vi nog tänker köpa!
En Kawasaki ER5, -05. 25 KW. Extra låg sadel och grejer, vilket jag kan behöva som inte är så lång.. :P

När vi hade kollat på den for vi till Knalleland, och ni som känner min far kan ju gissa hur lycklig han blev.. haha!
Där hittade jag en del på Gina, och lyckades också hitta två par skor. Trevligt med lite omväxling!

Senare på eftermiddagen åkte jag till GARK och hjälpte min kollega med hennes häst, vilket var riktigt roligt! Jag har ju en ponny som jag rider några gånger i veckan, men det var roligt att sitta på nån som krävde lite mer arbete och inte var så välutbildad också. I slutet var han ivf riktigt fin, och jag ska nog fortsätta rida honom då och då. Ägarinnan vill att jag ska hjälpa henne från marken några gånger i månaden också, roligt med så mycket positiv feedback!
Dock känns det att man tappat mycket av automatiken i ridningen, och att jag inte har lika stark inverkan, och framför allt inte lika preciserad inverkan som man hade när man red varje dag. Nåväl, det kommer förhoppningsvis tillbaka! Nu spelar det ju ändå inte så stor roll när man inte tävlar och rider 'på allvar' längre.

Igårkväll var vi ute i Fänestad och åkte älgarunda och fikade. 26 älgar på en timme känns som ett fullgott resultat, dessutom såg jag och Vickan 2 dovhjortar på vägen ut :)
Funderar på om man ska sitta lite på pass ikväll, såg 7 vildsvin i lagom storlek häromkvällen..

Nåväl, nu är det stallet och Duchesse som gäller!


Blivande pärlan!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ey, bor du på Kolmården eller?

Här är der koolt när vi ser en katt.

2010-05-10 @ 21:43:41
URL: http://lisasfanclub.blogg,se
Postat av: Johanna

När man ser 32 rådjur på 4 km börjar man faktiskt undra ;)

2010-05-10 @ 23:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0