Mina lungor dör av skrattkramp.

Alltså, gårdagen var fantastiskt underhållande!

Morgonen ägnades åt att repa sig från Schougs, och sen när man fått energin tillbaka tog jag och far en runda på motorcyklarna. Vi åkte bl a till Lillaryd vid Bolmen och gjorde iordning så vi kan lägga i båten där till veckan :) Ytterligare 15 mil körda!

På kvällen var det dags för lite grillning, och platsen var jaktstugan nere vid Lersjön. God mat, härligt sällskap och en kortlek löser det mesta!
Jag höll allvarligt talat på att dö av skrattkramp när Allek skulle förklara hur testosteronet flödar. Hon stod där bryggan var lite murken, och när hon började veva med armarna så brakade hon rakt igenom. HAHA!
Som tur var hade hon gummistövlar på sig, och hon skadade sig inte. Hade det varit vickan så hade hon nog slagit i huvudet och kolat, med hennes otur ;)

En kortlek är ju alltid bra underhållning, och det slog inte fel den här gången heller. Eftersom vi var ganska många så spelade vi Bubblan, ni vet när man ska få 4 likadana och sen blåsa upp kinderna?
Andrei var överlägset sämst, och förlorade 90% av alla omgångar.
Efter honom var Tobbe en solklar tvåa, men det kan ha varit att han kom ur balans när vi berättade hur han betett sig på Schougs-premiären. Ojdå, inga minnesluckor, eller hur var det?

Kvällen avrundades uppe hos mig med klassikern 'White Chicks'. Mycket trevligt!

Nu är det dags för lite fiske (i Lersjön, vart annars?), och fika. Frukost hade varit gott också.
Vid 5-tiden ska jag rida Annes häst och se om vi kan få någon ordning på honom, och sen bär det vidare till Maja för en vecka i steninge! Kanske ivf, jag får inte tag på henne och har kanske inte riktigt berättat om att jag tänkte bo hos henne. Haha. Så Maja Janson, if you see this - pick up your phone and call me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0