Matematisk dyslexi x5

Matteprovet gick sådär. Ni vet, känslan man får när man ser en riktigt fin bil och inser att
man nog aldrig kommer ha råd med en sådan?
Den känslan fick jag idag, fast mer åt hållet 'Herregud, vilka symboler! Dom här kommer
mina två evigt bråkande hjärnceller aldrig lösa!'
Och det mina kära vänner, är förmodligen väldigt sant.

För att trösta våra stackars hårt arbetande hjärnor åkte jag och Tessy till konditoriet och
fyllde magar och sinnen med kalorier istället. Prima liv!

Nu ska jag krypa ner i min stora, härliga säng, med en stor, inte riktigt lika härlig hund.
Han dreglar, fiser, rapar, sover en, hopparupphopparnerhopparupphopparner, och
är allmänt hårig.
Men vad kan man inte stå ut med när man får obegränsad kärlek (oftast) tillbaka?
Han är ju inte värre än dom flesta män ändå liksom.




Var ute och gick en runda med kameran igår, och då stod denna stiliga herren och hans fem damer och lät sig fotograferas :) Flickorna försvann när jag kom på 25-30 meter, men Herr Bock lät mig komma så nära som 15 meter innan han försvann in i skogen. Så nära bör han nog inte låta mig komma efter den 16e augusti ;)

Kommentarer
Postat av: Vickan

hahah! "inte värre än de flesta män" hahaha

2010-05-07 @ 10:56:17
URL: http://vixter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0