Gislekvällen

Efter utställningen igår så blev det Gisledagarna en vända :)

Jag kände mig otroligt ambitiös som var nykter och körde, även om jag enligt vissa tydligen var aspackad. Hm?
Nej, vi är faktiskt lika efterblivna nyktra som vi är onyktra. Lite tragiskt, men ändock sant.

I mitt nyktra tillstånd passade jag på att iaktta lite folk.
Igår fanns en ganska bra blandning av bönder, brats, gamla, unga, cowboys, poliser och så vi. Och en kubikmetersmänniska - lika lång som bred ni vet.
Usch.

Kort sammanfattat var kvällen riktigt rolig, även om det blev ganska sent.
04.05 var jag i säng, men då hade jag kört hem både Vickan & co, samt Magnusson+1 & co.

Första rundan hem hade jag 4 st i baksätet, och GIVETVIS blev vi invinkade av herr Konstapel!
Dom där bak tryckte ner Bella på golvet och lade en jacka över henne, och som genom ett under var hon osynlig.
Polisen kan ha varit blind också, men vad vet jag? Ibland ska man ha tur :)

Nu tänkte jag bege mig ut i skogen för en löprunda, det får faktiskt vara nog med fläskeriet nu.
Hälsosam, måttlig och motionsmotiverad ska bli mitt nya jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0