suck

Okejrå, inte nog med att jag verkligen är KASS på att måla naglarna, Ipod hjälper liksom inte direkt till heller.

Jag hade precis målat mina tånaglar i en härligt tuggummirosa färg, försökt blåsa på dem - insett att jag inte är tillräckligt vig och satt mig att fläkta dom torra vid datorn.
Då kommer en lycklig - och lätt efterbliven - hund och trampar på mig.
På mina nymålade, tuggummirosa tånaglar.
Inte nog med att han förstör mitt omsorgsfulla arbete, han smetar dessutom ut den rosa skiten över hela foten på mig.

Ibland är det faktiskt riktigt, riktigt jobbigt att vara tjej. Vem fan bryr sig om killars tånaglar liksom?

Inte för att det är nån som direkt bryr sig om mina heller kanske. Definitivt inte Ipod. Men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0