Stonish, once again!

Ännu en gång befinner jag mig hos Maja i Steninge :)
Ikväll har vi mest tagit det lugnt, förutom en ridtur runt Plönninge.
Just nu har vi intagit mat. Mycket mat. Och efterrätt. Massa efterrätt. Gott!

Dock började jag dagen med att jobba. Först var jag en stund i charken, och sen fick jag sitta i kassan de sista timmarna :)
VId 12 hade jag jobbat klart, och då bar det av till Halmstad för lunch med Anabanana, och jag har verkligen inte träffat henne sen studenten! Helt sjukt. På vägen så sprang vi på Mina, och henne har jag ínte heller träffat sen studenten. Verkligen galet vad tiden går fort!

Jag har hunnit med en snabb runda till Karro dessutom, så lite uträttat har man fått idag ändå :)

Nu är jag dödstrött (igen), och vi kollar på 'Kedjerökande barn', och det är en fruktansvärd serie! Ärligt talat, hur fan kan man tillåta att en 8-åring börjar röka?
Vissa föräldrar borde aldrig ha fått skaffa barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0