Smått och gott.

Så är ännu en lång, men sjukt rolig dag slut.
Idag var min första, 'riktiga' arbetsdag, och jag trivs verkligen super! Nu känner jag mig ganska hemma i charken, men kassan är fortfarande lite smålurig  ;)

Helgen som har varit har varit suverän!
Midsommarafton spenderades i Stora Skog på 150-årsfest, och jag hade supertrevligt. Tack Fredrik, Macke, Johan och resten av gänget som anordnade allt, det var kanon!
Lördagen tillbringades mest i koma efter kvällen innan, men på eftermiddagen tog vi oss i kragen och åkte till Påarp för att fika lite innan vi fortsatte mot Halmstad.
Vi landade i Janne Barks stuga först, där Bella&Tobbe, Sebbe + okänt antal vänner, grannar och John väntade på min och Vickans fantastiska uppenbarelse.
Där hade vi prima liv i några timmar, innan vi fortsatte in mot centrum och Bull's, och fortsatte vårt prima leverne. Jag tror alla jag kände var där, haha. Mycket trevligt!

Ikväll har jag, Vickan, Emelie och Madde varit i Halmstad (igen) och kollat på SATC 2. Grym film! Jag undrar vem i trakterna häromkring man måste vara otrogen mot för att få en enorm diamantring? Bara ring om du känner dig träffad!

Eftersom helgen bjöd på sömn-istensminimum så är det nog dags att ta igen det nu.
Imorgon blir det nog en runda till Bolmen och underbara Anna för lite sol och bad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0