nördiglista.com

1. Vem är du? Johanna
2. Ålder: Eftersom mina föräldrar planerade skapligt dåligt är jag inte 20 förrän 29/10.
3. Personlighet: Glad! Energisk, lätt efterbliven, grym humor och ändlös fantasi ;)
4. E-post: Den existerar, ja.
5. Stjärntecken: Skorpion
6. Jag kommer från: Född i Reftele, numera mittemellansmålandsstenarochgislaved-bo.
7. Jag bor: Se ovan
8. Mentalitet: Stark. Eller svag. Beroende på vem du frågar skulle jag tro, haha.
9. Civilstatus: Väldigt singel, thank god!
10. Spel? 'Med andra ord', 'Yatzi' (höhö)
11. Mac eller PC? PC
12. 1024*768 eller 800*600? 1+1=2
13. Internet Explorer eller Netscape? Explorer
14. Din bästa egenskap: Jag är nästan alltid glad :) Sen har jag en fantastiskt rolig humor. haha!
15. Din sämsta egenskap: Jag pratar mycket, avbryter folk och sen slarvar jag bort ALLT. Och så kan jag bli riktigt elak ibland. 
16. Husdjur: 3 wachtelhundar, 2 katter. En häst som är utlånad på livstidsfoder.
17. Familj: Mor, Far, Bror. Vickan.
18. Kroppsdel du har mest nytta av: Mest nytta av? Benen är ju bra att ha klart...
19. Kroppsdel du tycker bäst om: Ärschlet och mina ögon. Och kanske läpparna med.
20. Jag sover: överallt, jämt och stenhårt.
21. Djur jag är lik: Jag och min hund är som varandras spegel. Dock inte utseendemässigt ;)
22. Tror du på något? Självklart! Jag är övertygad om att ödet alltid har ett finger med i spelet.
23. Frisyr: Mellanlångt, ostyrigt, noll självfall.
24. Hårfärg: mörkblond?
25. Ögonfärg: grönmelerade
26. Längd: 165
27. Vikt: Circus 55 kg.
28. Skostorlek: 37/38
29. Gillar: Det allra mesta
30. Ogillar: Det brukar märkas ganska väl.
31. Favoritmat: Mammas Västkustrulle
32. Favoritglass: Choklad
33. Favoritdessert: Choklad
34. Favoritpizza: Kebabrulle? Vesuvio med bearnaisesås är inte fel heller.
35. Favoritdryck: vatten och mjölk. Och öl, vin, bubbel, cider, mohjitos.. You name it!
36. Gillar du godis? Till viss del, ja.
37. Isåfall vilken sort? Marabou Non Stop <3
38. Min favoritdrink: Mohjito
39. Min favoritfilm: Det mesta med Disney. Och Ps. I love you
40. Min favoritdag: Inte söndagar ivf
41. Mitt favoritklädesplagg: Cheesy, jag vet, men ridbyxor är det lätt skönaste man kan ha på sig.
42. Min favoritbok: Har alltid älskat böckerna om Arn, men jag läser det mesta.
43. Min favoritmusik: Väldigt mixat
44. Min favoritlukt: Hugo Boss Intense Woman och nyduschad.
45. Min favoritblomma/planta? Såna som inte dör om man glömmer att vattna dom. Helst något i plast :)
46. Öl eller vin? Tvinga mig inte att välja!
47. Liknar du en kändis? Haha, inte vad jag tycker själv.
48. Senast köpta skiva: Köpta skiva?
49. Senast film på bio: Hm.. Minns inte riktigt faktiskt.
50. Bästa låten i världen: Det finns sååå många fler än en!
51. Senast lästa bok: Liam Norbergs Insidan
52. Favoritförfattare: Marian Keyes är grym
53. Skriver du dagbok? Näe.
54. Bästa årstiden: Jag älskar alla årstider, haha.
55. Älsklingsfärg: Hm, jag älskar turkost. Och rött. Och svart. Och vitt. Och alla andra färger med.
56. Skulle aldrig ta på dig: Haremsbyxor! Och för små kläder är ruggigt fult också.
57. Vad ville du bli när du var liten? Veterinär
58. Blev du det? Nej, didn't got the brains ;)
59. Brinner för: Att bara leva livet och ha så kul som möjligt.
60. Sportbil eller familjebil? Lätt sportbil! Sen kör jag iofs en tant bil alá A-klass just nu men.. haha.
61. Katt eller hund? Hund
62. Har du nån nojja? Lovehandles. Hua
63. Fobier? Paddor.
64. Deppig eller glad? Glad!
65. Politiskt insatt? Inte speciellt, men tillräckligt för att vara en övertygad moderat.
66. Värdesätter du ärlighet? Ja. 'Ärlighet är en dyr present, förvänta dig inte den av billiga människor' 
67. Brukar du dra “vita lögner”? Det händer.
68. Är det ok med vita lögner? Bara de tjänar sitt syfte så.
69. Känner du en mytoman? Har känt.
70. Har du pojkvän/flickvän? Nej
71. Är du kär? Det skulle jag nog inte säga, nej.
72. Hur tidigt stiger du upp? Oftast försover jag mig, haha.
73. Är det bra eller dåligt? Det är inte det bästa ;)
74. Vem/vilka vet mest om dig? Hm. Vickan är helt klart en stark kandidat, men också Karro, Maja och John.
75. Gillar du att slåss eller? Nej, men ibland har man ju bara lust att förklara saker.. lite mer handgripligen.
76. Vad har du på dig just nu? Jeans, linne, t-shirt.
75. Vad ska du göra i kväll? Speedway! Lejonen - Rospiggarna.
78. När var du senast riktigt full? I lördags tydligen. Hahaha. Trots att jag körde.
79. Är du seriös? Oftast inte, men ibland så.
80. Hur många väskor äger du? 3? + Resväskor.
81. Hur många bilar har du/ din familj: Jag har en, sen har vi 5 till. Onödigt? Yes. Men det brukar bytas och säljas och köpas hej vilt, haha.
82. Hur många biologiska syskon har du? 1.
83. Isåfall, vad heter de? Filip
84. Hur många timmar sover du per natt? Så många som möjligt
85. Vem är snyggast i världen? Ojoj. Det finns en hel del.
86. Vad är du allergisk mot? Inget
87. Ska du duscha idag? Japp.
88. Vad är det för veckodag? Tisdag
89. Vad är det för datum idag? 1 Juni 2010.
90. Vad gör du nästa år? Pluggar, reser, lever livet.
91. Är du likgiltig? Ganska ofta, ja.
92. Hårdrock eller synth? Hårdrock
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? Landet :)
94. Har du utländska föräldrar? Nej
95. Gillar du att laga mat? Om jag slipper diska
96. Märkeskläder eller secondhand? Det spelar absolut ingen roll.
97. Hur många par skor har du? Inte särskilt många, 10 kanske?
98. Är du sexuellt frustrerad? Det beror nog på hur man se det, haha.
99. Vem är snällast just nu? Ipod :)
100. Var har du ont? I hjärnan. Och låren. Och magen. Träningsvärk rätt igenom!

Kommentarer
Postat av: vickan

hahah! älska listor! och glöm inte att du är lik anastacia ^^ höhö

2010-06-01 @ 22:19:28
URL: http://vixter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0