Muntorrhet och annat.

För någon timme sen vaknade jag helt utmattad - och snustorr i munnen.
Undrar vad jag har legat och babblat om inatt?
Jag pratar ganska mycket (och ofta) i sömnen, och i natt måste ha varit något extremt. Dessutom har jag kastat alla mina kuddar runt om i hela sovrummet, haha. Jag har nog tagit ut mina aggressioner i sömnen igen!

Bra start på första dagen på nya jobbet. Sådär kanske.
Nåväl, efter en dusch är man som ny igen, och snart ska monstret i magen få lite frukost med.
Någon annan som har lyckan (?) att ha ett monster i magen?
Som gurglar, brummar, burrar och trummar så fort man blir det minsta hungrig, eller är proppmätt?

Änivaj. Jag tar mitt magmonster och äter lite frukost helt enkelt. Men först - face on.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0