Kursurs

Sådärja, nu har jag torkat djurets tassar efter den sista nattkissen, och ska snart däcka i sängen.

Kort genomgång av dagen:

- Läst ut 'Hypnotisören' och samtidigt funderat över hur mycket pengar jag skulle spara på ett lånekort på biblan.
- Ätit lunch i SS med lillebror
- Promenixat med hunden
- Roadtrip ; Fänestad, Värnamo, Vimmelstorp, Solhäll, Villstadbrunn. 3 älgar beskådades!
- Sommarfest med Gate
- Fyllechaffis åt alla våra fulla säljare

Jobb imorgon bitti känns sådär lockande måste jag villigt erkänna. Chifen var visserligen stadigt på snusen ikväll, så kanske att han glömt att jag ska jobba imorgon. Kanske..

Dessutom har jag fått en krosskada på axeln efter hagelskyttet igår. Haha, nog för att jag kände att jag inte fick till anläggningen ett par gånger, men att det sparkade så hårt märkte jag inte.
Stålkvinnan, here I am.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0