Homish

Vilken bra daaag!

Bara det att jag började dagen med att äta glass till frukost är ju så gott som en garanti till en MBD.
Att jag sen fick sova länge medans Maja gick upp drettidigt är nästan ännu roligare. Höhö.
När hon kom hem och jag fortfarande låg och sov (strax efter 10) så vaknade jag av att någon vrålade:

Åååh, jag hatar dig! Du SOVER verkligen fortfarande, och jag har varit vaken i FYRA timmar! ...
Ska vi äta glass med chokladsås till frukost?

Haha, det är sådana små hatkärleksutbrott som gör att jag verkligen saknar att bo med Majsan ibland!

Risktvåan stod på schemat idag, och den klarades av utan några större problem. Den var faktiskt riktigt intressant, och så mycket mer lärorik än vad jag trodde den skulle vara. Och så var det gott fika.
Jag hann ju liksom inte riktigt äta lunch däremellan, så när klockan passerade 18 hade jag fortfarande bara ätit en skål med glass. Bra planering det där!

Något som inte var riktigt lika roligt idag var att jag fick parkeringsböter. Igen.
Jag trodde inte att risktvåan skulle hålla på mer än max 4 timmar, och därför lade jag inte i mer än till 17.45 i parkeringsautomaten.
Vi kom hem 18.15. Roman försäkrade mig dock om att det bara kostar att parkera till 18, så därför tänkte jag skicka min P-bot till honom...

Revenge!

Vickan kom hit med glass såhär i kvällningen dessutom, och eftersom vi inte setts på 48 timmar var det ett kärt återseende.
Mitt största problem just nu är om jag ska låta Ipod sova inne i natt eller inte.
Han har nämligen badat idag.
I en gyttjepöl.
Och jag har splitt nya lakan.
Dessutom jagar han flugor, och går mig liite lätt på nerverna.

Dagens I-landsproblem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0