hey not sunny day!

Okejrå, idag har varit en helt okej dag.
Några timmars jobb, några timmars städande och många timmars skrattande.

Nu på kvällen har vi varit och firat Holm, som fyller 33 idag! Grattis vännen!

Han fick faktiskt världens finaste tårta av mig och Vickan, en söt prinsesstårta med bokstavsljus, som bokstaverade 'HOLM'. Han blev rörd, men om det berodde på ölen eller tårtan med ljus är inte helt utrett ;)


Som vanligt kommer käre Anders med många tänkvärda citat!
Tex; En liten kvist kittlar mer än en tjock gren.
Skogen syns inte för alla träd.

osv, osv. Mycket klokt på en kväll, och det kommer nog ta några timmar att ta in allt, haha.

Nu ska jag ta en varm dusch, innan jag kryper ner i min nybäddade dubbelsäng, gosar ner mig i mina 6 kuddar och bara stensover.

Att krypa ner nyduschad i rena lakan måste vara något av det skönaste som finns!
Dessvärre är ju inte lakanen rena i jättemånga timmar när man har en hund som gillar att gyttjebada, och dessutom fäller året runt. Men ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0