Dödssjuk

Blä, jag har feber. Inga högre grader, men ändock rysligt irriterande.

Dagen har tillbringats på Boda Borg, och det var askul! De få lagen som stannade kvar i tävlingen till slutet kämpade för kung och fosterland, och rivaliteten var hög trots att vi bara var två lag kvar. 50/50 på att vinna, men jag tror att vi slutade lika till slut, haha.

De senaste dagarna har jag varit omöjlig att väcka, så jag har nog haft nåt skit i kroppen ett tag. Inte för att jag brukar vara enkel att få upp ur sängen, men inte ens jag brukar lyckas ignorera 5 alarm i sömnen. Jeekes.
Thanks to Mr. Fever får det bli en lugn och tyst hemmakväll i soffan. En film, lite glass och ett tjockt täcke ska nog göra susen mot febern :)



När flytet är i luften,
då är lyckan varje dag
Om man är positiv som fan då går allting bra.
Jag vill leva livet,
och inte va bangig för att snacka med nån,
jag har vittring på livet,
lite varmvatten så är allting i gång,
Det är för man älskar att leva som man gillar hålligång,
när jag glider neråt stan har jag vittring på gång.
Allting som jag vill.
Allting som jag vill kan jag göra a, a, a, a, allt,
allting som jag vill kan jag göra, a, a, a, a, allt,


Magnus Uggla alltså. Han hade grymt
skön inställning till livet som ung.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0