Vem gav magplasket ett ansikte sa du?

Jag är sämst på att gå och lägga mig i tid!
Jag känner mig som Alfons Åberg med mina 'Jag ska bara', haha. Nåväl.

Det blev ingen blåbärsplockning med hunden, jag fick åka och handla åt mor i stället. Vi bytte bil häromdagen, och idag var första gången jag provkörde den nya. Riktigt trevlig faktiskt, lite skillnad mot min lilla A-klass vad det gäller åkkomfort, haha. Ganska stor skillnad vad gäller storleken också, vilket jag fick erfara när jag skulle parkera i en ficka där min bil lätt hade fått plats på tvären, medans Discoveryn knappt fick plats alls. Jaja.

Jag har äntligen flyttat in i lägenheten igen dessutom, och det är otroligt vilken befrielse det kan vara att förflytta sig 25 meter! Nu kan jag spela hur hög musik jag vill, hur sent jag vill. Eftersom jag gärna spelar musik dygnet runt är det en klar fördel.
Det blev ingen lyxkväll för mig själv, men en dusch fick det bli i vart fall. Det behövdes efter att jag lidit mig igenom 5 km på lerig skogsväg, med en hund som mer än gärna ville jaga de rådjur vi såg. Grodor med för den delen. Och fåglar. Och lite annat som råkade röra sig när han såg.

Som sagt, tur att han är söt när han sover.. Haha, måste nästan lägga ut en bild som jag tog på honom häromdagen, när han hoppade från bryggan.

Ipod Claesson, hunden som gett magplasket ett ansikte!
Ja, han befinner sig mitt i svallvågen där. Ett standardhopp från bryggan, som avslutas med ett enda stort plask.


Nu ska jag dricka upp mitt te, innan det blir sängen. Och några kapitel i boken :)
Jöbb 09.45-16.15 imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0