Till Maja

Älskade Maja Janson , jag tänker på dig gumman. Ni har gått igenom så fantastiskt mycket, och jag tror inte någon tycker att du förtjänar detta.
Hon har haft en otrolig tur som hamnade hos dig till slut, för jag tror att, hur tufft hennes liv än har varit innan dess, så har åren med dig vägt upp allt ont som hänt.
Det är fruktansvärt att något som kunde blivit en vacker saga ska sluta på det här sättet, men du har verkligen gjort allt för att berättelsen ska sluta med 'och så levde de lyckliga i alla sina dagar'. Att inte känna någon skuld är svårt, men att hitta någonting som du bär skulden till i hennes liv är ännu svårare. Du har gjort allt du kunnat min vän, och jag lovar att hon kommer vara tacksam mot dig i evigheter för det.

Du har varit stark hela tiden - försök att tänka på alla fina stunder ni har haft, och tänk på hur tacksam hon är mot dig för att du har tagit det tuffa beslutet att förkorta hennes lidande. Fortsätt njuta av livet, det är vad Kenny hade velat i sista ände.

Jag kommer tänka på dig imorgon.

"We come at last to realize
Death breaks the earthly tie
But love survives when grief has passed
For love can never die."
Author unknown


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0