Sådärja gott folk!

Time for update!

I lördags åkte jag till Falsterbo ändå, och stannade med Hanna och Tessy till på söndagen. Mycket trevligt! På vägen hem stannade vi till hos Amanda och klappade på gravidmagen och åt lunch.
I Malmö var det väldigt spännande, eftersom vår rallybuss inte riktigt tänkte som oss. Växellådan lade av med jämna mellanrum, och Hanna fick starta både på tvåan och trean vid rödljuserna ibland, haha. En halvtomhalvt raserad växellåda och ingen AC, we love it!

Igår var jag ledig, men inte fick jag någon sovmorgon för det. 08.30 kom min käre far in på mitt rum och gormade om att kossorna rymt. Jajamensan, bara att masa sig upp och jaga kossor!
Dessutom var vi tvungna att gå runt hela den ENORMA hagen för att se om staketet låg ner någon mer stans. Härligt, speciellt när det inte ens är våra kossor. Suck.

Idag har jag jöbbat hela dagen, närmare bestämt 08.30-19.00. Det har gått fina fisken, men jag var tröttare än Judas var på Jesus, eftersom det åskade i natt.
Jag tycker det är ganska mysigt med åska, och skulle det åska under natten skulle jag inte vakna.
Min mor är dock livrädd. Och pappa var i Stockholm.
Mitt i natten hade jag alltså en livrädd mamma som virade täcket (mitt täcke, för att förtydliga) runt huvudet och skrek när det blixtrade + en hund som tvunget skulle ligga i sängen. Mysigt! Speciellt när det är 800 grader ute, och jag varken har AC eller fläkt på mitt rum.
Vad gör man inte för sin familj?

Jag har ungefär 1400 kort från Falsterbo att redigera och sortera, och när jag har orkat göra det finns nog risken att det dyker upp några här på bloggen. Jag vet ju hur mycket ni alla älskar att se mina hästbilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0