I dvala..

Usch vad jag är trött! Jag tror jag ska gå i dvala snart.. Tänk så skönt, att bara få soova :)
Mitt numera motionsrika leverne kan vara en del av orsaken till att jag är helt slut.
Lördag: 4 km jogg
Söndag: 4 km jogg
Måndag: 30 min promenad med Ipod
Idag: 30 min powerwalk med samma dåre som ovan.

Lägg till jöbb tre dagar av fyra, and I think you got it.
Meen, det känns faktiskt mest bra. Äntligen har jag tagit tag i mig själv! Nu ska det bara fortsätta i denna stilen, så kommer jag vara hulken till nästa år!

Imorgon är det jobb på schemat igen, dock börjar jag inte förrän 14.00, och därför var jag snäll nog att tacka ja till att vara fyllechaffis ikväll. Nu har jag dock ätit min nattamacka och snart druckit upp mitt té, och börjar bli lite sömnig. Man kanske hinner med nån timmes sömn innan det är dags att ut och köra? Let's go for it!


I övrigt har mina tankar varit hos Maja idag, du vet att du är bäst vännen min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0