Årets höjdpunkt!

LADDAD är nog bara förnamnet! Imorgon bär det av mot sydligaste kusten, hästigaste showen och härligaste stämningen - We're talking Falsterbo Horse Show. Dessvärre lär vi inte vara där mer än en natt i år, möjligtvis två, meeen man får väl vara glad för det lilla :)
Hm, jag kan ha nämnt det i inlägget under, men det är så höjdpunktigt att det får vara med en gång till!

Ett besök till Ullared blev det som sagt ikväll, och jag hittade en hel del skoj faktiskt. Visserligen onödiga skojiga saker, men ändock skojiga. Bra där!

Nu har jag gjort muffins, så jag kan göra fina cupcakes imorgon att ha med som färdkost :) Ca 13.00 bär det av ifrån Isberget, eftersom jag ska hämta upp Karro utanför Falkenberg runt 2. Eftersom att jag räknar med att hon inte kommer vara färdig då (vi är ganska lika) så har vi bestämt att vi ska vara hos Maja vid halv 3, även om det bara tar 10 minuter att köra mellan dom, haha.
Känner jag mig själv rätt så lär jag dessutom inte komma iväg i tid ändå = naturlig försening redan från början.
Är det inte härligt när man inser sina fel och misstag?

I övrigt funderar jag lite på vilka det är som läser mitt nonsens och allmänna bladder? En del vet jag ju, som Vickan, men ni andra? Speak out, and let me know!*





*Kommentera liksom, och berätta vem du är. All clear?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0