2010-12-06

Rouke har det ganska jobbigt just nu..
Chakenda är i högbrunst och försöker med alla medel att förföra min stackars lilla pojk. Han vet inte riktigt hur han ska hantera det när hon trycker upp rumpan emot honom, och när han diskret försöker gå ifrån henne så följer hon bara efter honom.
Han hanterar det med bravur, även om han blev lite sur när hon kissade i hans hösilagehög innan, så att han istället för att ha maten serverad måste krafsa fram vad han kan hitta under snötäcket, haha. Söthäst!

Ännu en helg har förflutit, och den har varit bra överlag. Gårdagen fick dock en otäck vändning, men som väl är slutade den bra så småningom också. Tur i oturen får man nog säga!

Jag och Ipod ska till Slöinge med hans ögoninflammation vid halv 3 idag, men innan dess ska jag lämna mina vinterdäck hos Sive, hämta spån i Burseryd och göra klart i stallet. Lite lunch på det hade varit gott, och sen skulle jag verkligen behöva städa ur kryss70n.
Då kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0