Kusinmys

Haha, mina kusiner är så himla söta. 8 år gamla, och helt tokiga!
I början när de var hemma så var de jätterädda för hundarna, men dom har verkligen ändrat sig - nu ska dom helst ta med dom hem :)
Falco har varit eftermiddagens stora medelpunkt, och dom har kastat saker till honom, sprungit omkring med honom, gett honom mackor och stimmat och haft sig i flera timmar, så gammelgubben är helt slut, haha. Precis vad han behövde!

Jobbet har i vart fall gått bra idag, men det känns inte som söndag.. Snarare tisdag eller något, haha. Ångrar lite att jag inte åkte med till Sigges igår ändå, det verkar ha varit grymt drag! Nåväl. Mera pengar åt mig. Hehe.

Dags att krypa i säng och plugga lite. Jobb till 14 imorgon, sen åker jag och mor till Halmstad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0