Hästpepp

Pirripirr. Om ungefär en timme ska jag ringa till en tjej som har en galet fin häst, och vi ska bestämma när jag ska komma och provrida :)
Hon hade ganska många som skulle prova den, men ville att jag skulle testa den ändå, så det är bara att hålla tummarna för att kemin stämmer!

I övrigt har jag inte gjort särskilt mycket idag, sov ganska länge, lunchade med Vickan, och nu så rensar jag i min garderob. Tänkte bege mig ut till stallet sen och börja göra i ordning där också :)

Jag är så galet peppad på att bli med häst igen, så det finns inte! Min lilla break var nog behövlig, för så mycket inspiration, vilja och entusiasm som jag har nu var det ett tag sen jag hade.
Jag vill bara lägga upp träningsschema, planera in tävlingar, pyssla i stallet, höra hästarna mumsa på sitt hö på morgonen, ja, jag längtar till och med efter att mocka.
Det är som dom säger, hästfolk är lite smålustiga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0