En tisdagskväll helt enkelt.

Det är bestämt! På fredag em ska jag prova madamen, och så får vi se vad som händer sedan :)

Fram tills dess blir det nog fullt upp. Imorgon ska jag städa resten av lägenheten (garderoben tog längre tid än vad jag trodde.. Betydligt längre tid...), innan jag tar itu med stallet. Arbeit macht frei, som dom sa dom där tyskarna. Dock i lite mildare form här i den isberganska kulturen.
Har lite annat småfix som ska göras dessutom, ska försöka få fram ett synintyg, fixa med antagningspapperna, mitt personliga brev, andra intyg som ska bifogas, och så måste jag lösa mitt simintyg. Det får nog vänta lite iofs, jag måste träna lite först, haha.
Tänkte springa en vända dessutom (eller kanske simma då), och på kvällen får jag trevligt besök :)

Tog in Ipod för en stund sedan, och efter en stund blev jag misstänksam.
Det var tyst.
Alldeles för tyst.

Min lägenhet är ju inte jättestor, så när han inte kom när jag hoade på honom blev jag ännu mer misstänksam. Efter en stund hittade jag honom, finkammandes hela övervåningen med nosen.
Sen fortsatte han nerför trappan, och nu har han ägnat den senaste halvtimmen åt att nosa på varenda kvadratcentimeter golv här också.
Det tog en stund innan det kopplade att Andreas var här med Gena innan och fixade med gräsklipparna, och när vi fikade lite så var ju hon inne. Och hon löper.
Stackars Ipod, det är inte lätt att vara könsmogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0