Den stora hufvudstaden.

In Stockholmia!

Drygt 2 timmar försenad var jag dock, eftersom dom bestämt sig för att bygga om alla vägar nu när jag är ute och åker. Trevliga snubbar det där!
Nåväl. Nu ligger jag skönt nerbäddad i en fantastisk säng. I ett fantastiskt hus. Jag älskar visserligen vårt hus hemma, men hade en flytt varit aktuell så hade jag utan problem kunnat ta mitt pick och pack hit. Löövly!
Och inte nog med det, när jag kom hit blev jag dessutom bjuden på oxfilé och rostade rotfrukter. Inget hotell hade kunnat serva mig så!

Imorgon kl. 08.00 är det dock slut på det roliga. Då ska någon stackars lärare försöka dunka in lite matematik i min logiskt handikappade hjärna. Förhoppningsvis hinner det fastna lite, och om inte annat så gör det kanske det senare i veckan.

Igår var det mor&dotterkväll i familjen, så vi tog helt enkelt bilen och åkte till Halmstad för att se Roxette. G R Y M T. Skitbra faktiskt, och i slutet spelade dessutom hela Gyllene Tider några låtar. Riktigt bra!
Nästa gång får dock pappa följa med som chaufför, så jag och morsan kan stå fulla framme vid scen ;)

Dags att nana. Ska se om jag kan springa en runda imorgon, har varit ambitiös och tagit med både löparkläder och simkläder. Sprang 2 km på 10.24, så nu närmar det sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0