1+2x-zy+3/4983948

Aaah, min stackars hjärna!

06.30 är ohyggligt tidigt att gå upp, speciellt för en som är så morgontrött som jag.
Det blir inte enklare av att man vet att man har en heldags matte framför sig.
Men det gick bra ändå, tro´t eller ej :)

Skulle man dela på mitt huvud och kika in i hjärnan skulle den förmodligen se ut som bananpuré efter allt pluggande dock, och därför funderar jag starkt på att gå och lägga mig nu.
Iofs köpte jag ju en riktigt bra bok häromveckan, men den får nog vänta lite.

Det fick bli en liten joggingrunda på 3-4 km idag med. Jane var snäll och ritade en karta åt mig så jag inte skulle springa vilse, haha. Behöver nog byta skor snart dock, det känns att dämpningen börjar svika när man springer på asfalt. Inte bra, inte bra! Speciellt inte nu när jag har blivit en sådan superatlet.. höhö.
Dessutom var det riktigt vackert vid Lidingös hamn, så imorn får det nog bli en promenix med kameran :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0