tentaplugg upp i..

alltså, studier gör mig frustrerad. Inte sådär vanligt frustrerad som jag brukar vara, utan mer att jag gärna skulle slagit in pannbenet på någon med en slägga.
Håll er undan gott folk!

Jag var på ungefär samma humör i lördags natt, närmare bestämt kl. 05.55, p ga ett härligt (uppfatta ironin) gäng med skånepojkar, i 14års-åldern som vägrade hålla käften. 14 år mentalt ivf.
De skulle sova i amandas lägenhet, tillsammans med oss andra 6 som redan bokat sovplats. I en dubbelsäng, och på en madrass. Det var trångt.
Jag och Hanna intog ett hörn i dubbelsängen, tog ett täcke och varsin kudde och försökte vara så hatiska som möjligt, och jag trodde att bara mina sidenkalsonger med Simpson-motiv på var nog för att ingen skulle våga sig i närheten, men Hanna vrålar för säkerhets skull:

- Om någon mer kommer hit ska jag fan dra ner mina byxor och sära på benen så ska ni få se!

Total förvirring uppstod, innan alla började asgarva. Hanna som insåg vad hon sagt försökte generat förklara bort det hela med;

- Det skulle vara i förebyggande syfte, ok?!

haha!


Fredagen tillbringades hos John, och det var supermysigt som vanligt :) Lina och Mackan bjöd på mat (och vi måste verkligen bjuda igen snart), och det var bara allmänt mys.

Nu är han i Norge, och jag kommer inte få träffa honom på evigheter :/ Skype nästa!

 

Men först: Tentaplugg.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0