Lyckad helg.

kort sammanfattning:

Fredag: Pluggade inför tentan. Gymmade. Solade. Träffade Malin hos Amanda någon timme innan dom skulle in på Guetta. Mycket trevligt! Vi bestämde att vi måste åka till växjö och festa med dom, allt annat är otänkbart. Pluggade inför tentan.

Lördag: Högskoleprov. Som gick över förväntan. Låång bilfärd till Kalmar. Inflyttningsfest hos Lina och Marcus, som var riktigt rolig, även om John var trött som få, stackaren.

Söndag: Heldagsmys med John. Kravlade oss ur sängen vid 12-snåret, lagade mat. Lade oss i soffan för att kolla på en film, men när både John och Lilleman snarkade precis sådär lagom högt, och alldeles i takt kunde jag inte heller hålla mig vaken. Vaknade vid 5. John åkte och tränade, jag pluggade. Pizza vid 8-tiden, ny film och mys i soffan. Gick och lade oss i sängen, för en ny film och lite hångel.

Måndag: Jag vaknar upp ensam, alldeles för sent och inser att jag har en bajsnödig hund på nedervåningen. En bajsnödig, hungrig hund.
Dags för mera tentaplugg, sen hemfärd till Lund. Ska kolla på en lägenhet idag, och ikväll är det boxning med Sarita på schemat. Nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0