Jag ringer på fredag..

Igår var en bra dag.
Efter skolan åkte jag till Kompis, och sedan pluggade jag lite innan jag åkte till jobbet.
Efter jobbet hade jag ännu ett experiment på gymmet, nämligen med att se hur hög puls jag kunde få. Enligt Crosstrainern var jag uppe i 180 innan jag insåg att det nog var bäst att sluta pusha min stackars, otränade kropp något mer.

22.55 får jag ett sms från min kära pojkvän:
'Ringer om en stund love, pusspuss, saknar dig'

Klockan blir 23.15
23.30
23.45
00.00
00.15

Mitt i en mycket intelligent diskussion med Vickan säger jag; 100 spänn på att han ligger och sover på soffan.

Det gjorde han också. Både han och Lilleman, en i vardera ände, fötterna/tassarna på armstöden, snarkandes i stil med en flygplansmotor. Ända tills jag ringde och väckte dom. Mohaha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0