tiden går fort när man har roligt..

och nu befinner jag mig återigen i soffan med John :) Han snarkar så sött, och likadant gör Lilleman.

Eftersom mina ögon är kassa (short story: felanpassade linser från Synsam, skador på näthinna = inga linser på minst en månad = akut behov av glasögon som blev förstörda av Ipod), så har jag ju inte fått använda linser så mycket de senaste dagarna. Detta har resulterat i tvtittande ca 2 dm från skärmen, potatisskalning som blev fingerskalning etc, men idag, idag gott folk, tog det äntligen slut!
Mina glasögon kom. På äkta filmmanér dessutom.

Efter föreläsningen fördrev jag tiden på Espresso House tills klockan slagit den tid jag blivit meddelad att brillorna skulle finnas hos SpecSavers.
Prick klockan 11.00 gick jag alltså in i butiken, och fick meddelandet att, tyvärr - de har inte kommit.
Går ut.
Möter män klädda i neonfärgade arbetskläder. Reagerar inte.
Hör någon skrika 'JOHANNA! DOM ÄR HÄR!!' De neonfärgade männen var DHL, med de efterlängtade bågarna i tryggt förvar. Expediten blev helgens räddning.

I can see people, I can see!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0