strike!

Även sista kvällen på Öland var mysig, och hemresan gick fint! På kvällen var det plugg som gällde.

Idag har det varit lite körigt, vaknade 07.30 av Dackes fina sång i mitt öra. Ungefär: IIIOOOOHIIIIOOOOHIIIIIIIIIIIIIIIIII

Mysigt att bli väckt av hunden sådär, speciellt en hel halvtimme innan jag skulle upp. Nåväl, gick upp och köpte frallor, som avnjöts tillsammans med en kopp te framför tvn.

Sedan bar det iväg till Olle, och sen till Ofelia och fixa och dona lite, för att sedan möta ett stort problem.

Nämligen, hur jag skulle hitta till Falkenbergs ridklubb. Det gick bra med mina mått mätt, det tog bara en halvtimme från att jag befann mig på ungefär rätt plats, till att jag hittade till klubben. Duktigt!

Tack vare den lilla förseningen så missade jag Victors start, men jag hann se Annas, Peppes och Hans starter ivf. För övrigt mycket trevligt, jag avgudar Victors mamma och mormor!

En pinsam incident inträffade dock, nämligen när Dacke kissade på Victors mammas fikakorg. Det var riktigt pinsamt. Jävla hund!

Från Falkenberg var det hemmaplan som bilen styrdes emot, för att genast hem och in i duschen, dags för restaurang kl 6, därefter bowling med samma sällskap.  Lyckat må jag säga, och något jag gärna gör igen!

Jag och Vickan delade bana med John, till alla fjortisars stora förtjusning. Det var t om en som gick fram och tog kort på honom, haha.
Tack Emil för att du tog ett kort på mig och vickan också, det fick oss att känna oss nästan lika schnygga som John :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är ju hon från den dära filme ju. och era hundar ÄR terrorister. hahaha

2009-05-03 @ 22:06:03
URL: http://vixter.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha, men ändå. Att pinka på korgen tyckte jag var jävligt onödigt, haha.

2009-05-04 @ 08:38:29
URL: http://kickstartyourheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0