oh vilket underbart väder!

SOL! Oh yeah, äntligen börjar sommaren förstå vad det handlar om!

Idag arrangeras treårstesten för ponny på skolan, vilket ledde till en extra tidig start idag. Kl 06.00 närmare bestämt, med uppstigning 05.15.
Darla fölade ungefär kvart över 6, och nästan alla som hade stalltjänst kunde se på när den lilla ploppade ut :D Jag har sett en fölning innan, och det är verkligen helt fantastiskt! Man kan knappt förstå vad som händer.

Dagen har lunkat på bra annars, var klara med stalltjänsten halv 8, och nu har jag och Eve precis varit där och lunchat o sådär. Sen tillbaka vid 3 :)

Igår fick jag rida Cover Girl på kandar, för Bissan. Jag älskar verkligen den hästen, hon är så underbar!
Efter det red jag Alison, och det var en mindre rodeo. Skritten och traven gick bra, men galoppen var fullt kaos, haha.
Tre galoppsprång - bockabockabocka - tre galoppsprång - bockabockabocka


Ikväll blir det grillning hos Amanda, först var det meningen att vi skulle gå ut, men vi insåg att vi orkar nog inte det, haha.


Darlas bebis :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

ohh =) sicken lite sötnos. Va blev de för kön och vem är pappan? :)

2009-05-13 @ 10:49:30
URL: http://floppsy.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ett stoföl, E: Easy Boy :)

2009-05-13 @ 20:38:37
URL: http://kickstartyourheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0