ledighet är underskattat...

Jag älskar verkligen att vara ledig! Finns det något bättre?
Man kan sova länge, vara lat och göra nyttiga saker. Som att köpa frallor.
Extra skönt är det att vara i princip ledig när man är lite bakis.

Igår var det tänkt att vi skulle ha öl-volleyboll, men tack vare ett åskoväder med tillhörande extrem mängd regn blev det inställt, och vi fick vackert bege oss till Hansagård istället. Det funkade också, och när man kom i säng vid halv 4 tiden hade det redan börjat ljusna. Roligt var det ivf!
När jag vaknade i morse var hela sängen full med grus, och det tog ett liitet tag innan jag insåg att det kom från mig. Då gick det upp ett ljus, och det slog mig att vi försökte gå på händer på en åker igår. Det gick sådär.

Ofelia var så söt igår när jag red. Jag hade precis börjat rida när åskan körde igång, och ofelia var heltokig ett tag, haha. Världens sötaste ponny :D Extra gullig när hon kommer in i stallet med regnet droppandes från pannluggen och pussas för att hon vill ha godis,haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

och äta glass vid en sjö

2009-05-19 @ 13:50:32
URL: http://vixter.blogg.se/
Postat av: Johanna

sitta på en sten vid en sjö i en skog :)

2009-05-19 @ 14:18:54
URL: http://kickstartyourheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0