Dan före dopparedan...

Nästan!
Imorgon är det bal, och jag är grymt pepp på det. Dock blir det tidigt, eftersom jag råkar ha utsläppet = stallet senast halv 7 imorn om jag ska hinna. haha, nåväl, det löser sig!

Veckan har varit ganska slapp, med ledighet igår och idag. Igår åkte jag hem, och då inträffade en ganska kul grej. Jag rejsade med en Ferrari Testarossa. Skam på den föraren säger jag bara! Jag hängde med hur länge som helst, med min kära lille Silverpil. Så, om någon känner sig träffad av att ha kört en testarossa på Nissastigen i torsdags borde du verkligen tänka om. Ska du verkligen ha en så grym bil när du inte har vett att utnyttja den?
Detdu.

För övrigt var torsdagen ganska lugn, med kvällsmys med vickan. Vi åkte och hälsade på på Bilskadecenter, och sen köpte vi oss varsin glass och åkte ut till Borlången och bara satt och filosoferade på bryggan :) Efter det våldgästade vi Niklas och Frida och glodde lite på Melodifestivalen innan vi åkte hem.

Idag har också varit en lugn dag, med en del plugg. Vid lunch fick jag och Vickan äran att dejta Rickard och Gustav, och det var mucho trevligt! Ivf jävligt roligt, haha.

Nu är man back in Halmstad igen, och jag blir lika uppgiven varje gång jag ser mitt rum. En städning hade verkligen inte gjort ont. Någon frivillig?

För övrigt vill jag önska mitt hittebarn Andreas fortsatt lycka till imorn på South Swedish Rally, you can do it!

Nu - sängen. Natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ööh, med tanke på din rubrik börjar jag undra vad du har för planer med stackrs martin.. haha

2009-05-16 @ 15:10:11
URL: http://vixter.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha, nu ska du inte vara sån!

2009-05-17 @ 14:54:42
URL: http://kickstartyourheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0