aldrig blir det som man planerar..

Det blev utgång i lördags trots allt, och det var skitroligt. Ont i fötterna med varsin cheeseburgare i väskan knatade jag och Amanda mot bussen vid halv 3 tiden, medans Lollo var någon helt annanstans, med vem säger jag icke.
Vid busshållsplatsen träffade vi bl a Blåbäret Pontus, som skulle på en efterfest som sög. Lönt!

B&B var fullt med folk, och vi hittade ett trevligt gäng helt vitklädda pojkar som vi garvade åt i princip hela helgen, riktigt snygga moves alltså!
Martin och hans vänner var också i Halmstad, men dom var på Moon, så vi träffade knappt dom.

Igår var dagen, trots att jag var vaken nästan ett dygn i sträck och sen bara sov tre timmar, helt ok. Det var folk som provred Ofelia, och jag tror det gick bra - vi ska få svar idag.
Mamma var också nere igår, och sen när de ridit klart åkte vi till Laxbutiken och käkade, och sen pysslade vi med Ofelia som mamma tog hem.

Nu har jag avslutat stallchefsveckan, och det känns grymt skönt. Idag ska jag hem och prova balfrisyrer, och hämta min klänning. Spännande värre!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, awesome helg. haha. Du vart väl säkert inte trött efter stallcehfsveckan heller? =)

2009-05-11 @ 20:57:00
URL: http://vixter.blogg.se/
Postat av: Johanna

helt ok, hahaha. Inte så farligt! 14 timmars sömn måndag-fredag

2009-05-11 @ 22:34:01
URL: http://kickstartyourheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0