Söndag

Så var högskoleprovet avklarat, med 65 rätt som resultat. Är väl ok, med tanke på att jag räknade med typ 20. hahaha.

Igår blev det inget parken, utan Lilla Krogen med Vickan, Bella, Allek och Marcus. Trevligt värre! Dom släckte allt belysning vid Earth Hour dessutom, så då kändes det ännu bättre.
Mitt i natten skulle jag köra min första runda som fyllechaffis, åt mina föräldrar, men de kommer insläntrandes i huset vid 1-tiden, väldigt glada. Så då sov jag obekvämt i soffan - helt i onödan!


Idag har det varit lerduveskytte på högsta nivå. Jag, mor&far, Niklas&Frida, Marcus och Bengt har pangat för fullt i skogen. Jag har också konstaterat att jag skjuter som en kratta, speciellt på de som far iväg ifrån en. Pinsamt läge, men tur att man träffade någon av de från sidan ivf ;)  Jag, mor och Bengt har ivf bestämt oss för att vi nog behöver några timmars träning på Susegården. haha.

Efter pangandet var det bara att åka ner till skolan i full fräs, pyssla med ponnyn och rida (vilket för övrigt gick asbra), och nu så borde jag egentligen ha pluggat. Eller, ivf pluggat mer än vad jag gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0