Tisdag

Plönninge Camp ikväll - öl, grill och förmodligen regn. Kan det blir mer svenskt, bättre och mer STUDENT?!

Jag skall festa, ta det lugnt med spriten,
ha det roligt utan att va' full.
Inte krypa runt med festeliten,
ta det sansat för min egen skull.

Refr:
Först en öl i torra strupen,
efter det så kommer supen,
i med vinet ner med punschen,
sist en groggbuffé

Jag blir skitfull, däckar först av alla,
missar festen, men vad gör väl de'?
Blandar hejdlöst öl och gammal filmjölk,
kastar upp på bordsdamen breve'.


Spyan rinner nerför ylleslipsen,
ravioli torkar i mitt hår.
Vem har lagt mig under matsalsbordet,
vems är gaffeln i mitt högra lår?


Woho!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahah! awesome låt. passar ditt sätt att festa känner jag.. hahah!

groggbuffé lät gott dock.. sugen på ravioli blev ja nu med.. hmm.

2009-06-03 @ 13:27:57
URL: http://vixter.blogg.se/
Postat av: Ema

Nej det kan fan inte bli mer svensk! GRATTIS JOWEHANNA TILL STUDENTEN!:D:D hoppas vi träffas i sommar:) PussPuss

2009-06-03 @ 13:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0