sjung om studentens sorgliga dagar..

Om mindre än 12 timmar tar vi studenten - och jag vet inte alls vad jag ska känna för det här. Det är nog något av det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv, samtidigt som det är något av det roligaste..

Dagen har som sagt varit hektisk, och vi har hunnit med en hel del. I morse var jag och Mina på Naturkunskapen (vi var de enda som var där och såg på film.. haha), för att uppleva vår sista första lektion. Efter det bar det av till stallet, sen in till stan och hämta min studentpresent, och efter det var det smyckning av vår kortegevagn som stod på schemat.
Lätt snyggaste kortegevagnen, synd bara att några avundsjuka små människor förstörde alla våra ballonger..
Full öluppladdning under pyntningen, för att sedan ta utsparken med storm.

Utsparken var grymt bra anordnat, med delmoment som att spränga ballonger innehållandes mjöl genom att jucka på varandra i diverse sexställningar (jag har aldrig garvat så mycket i hela mitt liv), stafett med ättika-shots, slalomkörning med soptunna innehållandes en lagmedlem osv. Även fotboll där lagmedlemmarna var ihopbundna tre och tre och givetvis klädsträcket! Vår klass var solklara segrare.

Efter utsparken var det hem och duscha samt fixa sig iordning inför lövdansen, och det spännande momentet där avslöjandet av kortegeordningen skulle ske. Inte helt otippat vann 06A, jävligt otippat var 06B tvåa, 06C var trea och förlorarna i NV kom såklart sist.

Lärarna inledde med en omgjord version av Fuck You, som var stört bra, och sedan kom snyftaren Jag önskar jag var en etta nu. Två rader in på första versen och nästan alla treor grät. Jag lipade ivf som ett barn, haha.
Annars har lövdansen varit superrolig, och jag har träffat min älskade Larsa <3

Nu är det sängen, så man kan se hyfsat fräsch ut imorgon. Dagen börjar 07.30 med champagnefrukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0