måndag..

Long time no see, och omtumlande tider har det varit.
Kort och gott - studenten avklarad med hugg i både hjärta och mage, kanske något av det jobbigaste jag gjort. Dock känns det ganska bra just för tillfället, jag tror att det kommer ännu en chock när man inte får packa ihop sitt pick och pack och åka till Plönninge i höst.
Istället blir det förhoppningsvis Lund i stället, där man säkert kommer lära känna en massa härligt folk också :)

Även midsommar är avklarat, och det gick också bra, trots att jag var duktig och körde. Att Vickan sen körde både torsdag och lördag är ju en annan sak. Sen körde jag söndag, haha.

En sammanslagning av veckan som gått är enkel:

* Glass
* Bilåkning
* Sena nätter - sena morgnar
* Team Smarmy

funkar fint!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fabolus life of. vixter und boris

2009-06-24 @ 00:19:51
URL: http://vixter.blogg.se/
Postat av: stephanie

Tjoo. Lund you say? Blir det Lund får du höra av dig, så loovar jag att ge dig en privat visning av stan (mot att du senare under terminen smugglar in mig på alla kårfester som kräver studentleg)//Stefffie (från Buke, om du nu skulle ha så många andra stephanie o blanda ihop mig med)

2009-07-05 @ 22:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0