måndag?

jag känner att det här skrivandet har varit lite sporadiskt.. Nåväl!

Helgen har varit helt fantastiskt rolig!

I fredags var det fullt semesterfirande som sagt, med första anhalten i Löbbo, och därefter Smålandsstenar. Mycket trevligt med mycket folk!

På lördagen begav jag och Vickan oss till halmstad och Bogis, för att så småningom bli lite salongsberusade.
Vid 4-tiden öppnades första cidern på After Beachen på Tylöhus, och när vi raglade därifrån vid halv 6 hade både sol, sång och alkohol gjort sitt.
Efter ett tag åkte vi in till den stora staden, där vi träffade en hel del diffust folk, b la Max & co, Gustav, Andrei och Rickard samt John och Bella. Skaran utökades med ett antal personer, och vi fortsatte att häva som om vi vore vana vid drickat. Kanske ingen lögn.
Efter mys på Bulls, kvällsmat på La Cocaracha (tack för pommesen i ögat Pontus, det var skönt!), mohitos på Morfars och lite skakarumpa på Moon begav vi oss hemåt. Ett bad hann vi också med på nattkvisten, och det var riktigt svalkande (ivf upp till knäna, längre gick jag inte i)

Idag har det varit väldigt lugnt, med uppstigning vid halv 11. P-A såg något oroad ut när jag rasade ner för stegen till loftet, men jag förklarade lugnt och sansat att jag faktiskt ser såhär förskräcklig ut på morgonen. Ingen lögn!

Efter lunch på Donken begav vi oss hemåt, och i Smålandsstenar höll vi på att drunkna. Brunnarna var något översvämmade och det stod ca 3 dm vatten över vägen. Det regnade ju ganska bra, så jag slipper nog tvätta bilen trots allt :)

Även kvällen har varit trevlig, med trevligt (dock rivigt) sällskap.

Nu - sängen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, det var riv i den kvällen. hahahahahha!



Som sagt, vi borde umgås fler helger.. haha

2009-07-06 @ 16:29:47
URL: http://vixter.blogg.se/
Postat av: Johanna

det kan man väl minst sagt säga.... :D

2009-07-06 @ 18:51:46
URL: http://kickstartyourheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0