Yes Man!

haha, idag har jag, Lisafisa, Maja, Hanna, Ellica och hennes pojkvän + hans skumma kompis varit på bio.
Vi såg Jim Carrys nya, Yes Man, och den var helt stört kul!

En annan sak som var ganska kul var att jag pratade med mamma när vi gick in i salongen, så när jag gav snubben i dörren min biljett undrade mamma vilken film vi skulle se. 'Yes Man' svarade jag, precis när biljettmannen sa 'tack' för att han hade fått min biljett. hahaha. Ni skulle sett hans ansiktsuttryck, det var obetalbart! Lisa sa att han glodde som en gris, och att hon var nära att nita honom. Kvinnan är våldsam! Bäst att du ser upp Matthias ;)

Annars har dagen varit lugn, vi har inte haft några lektioner, förutom ett provtillfälle där jag skrev Religionsprov. Men det var inte förrän halv 5, så vi kunde sova ganska länge ändå, haha.
Efter provet cyklade jag till ridhuset där jag provade Ellicas jättehäst Raffe, och det gick faktiskt riktigt bra, så nu ska jag börja rida honom någon gång i veckan :)

'Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det.'
 - Nalle Puh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0