studentfest!

Studentfest alá cowboytema på Wild West Steakhouse ikväll :D Jag tror det kommer bli askul, vi har alltid roligt när vi går ut allihopa.

Nyss utkommen ur duschen är det dags att börja göra sig iordning, det är ju middag och grejer ikväll dessutom.

Covergirl var en pärla idag också, och jämfört med igår gick den förvända vänstergaloppen som en dans på rosor, haha.


Annars längtar jag till imorgon, när världens sötaste kommer ner :)

Lisa tycker att jag ska göra en egen blogg om mina fiskar, hon säger att det är det enda jag pratar om nuförtiden.

'Lisa, kolla vad Torkel gör, han äter på Idun!'
'Lisa, Idun har konstiga bubblor efter sig!'
'Lisa, JAG HITTAR INTE HÅKAN!!!'
'Lisa, är det verkligen normalt att fiskar bajsar hela tiden?'
'Lisa, Torkel äter Iduns bajs'
'Lisa, kom och kolla, Idun äter sten!'

osv, osv, osv. Tur att man får besök imorgon, så det finns nåt annat att prata om, haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahha, fan vilket liv du har. haha

ibland undrar jag verkligen varför jag umgås med dig

2009-01-22 @ 21:52:35
Postat av: Johanna

dom är faktiskt jätteroliga att titta på :) hahaha

2009-01-23 @ 01:49:22
URL: http://kickstartyourheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0