Stjärnor på is

haha, idag har jag varit i Löbbo och där har vi fulat oss med fyrhjulingarna på isen. Det är barnsligt roligt att sladda omkring alltså. Idag var det dessutom en massa smältvatten ovanpå isen, så det hela urartade självklart i vattenkrig, där vi försökte skvätta ned varandra så mycket som möjligt. Blöt blev man, men roligt var det!

Igår var det vildsvinsjakt på gång, och det var skitkul. Jag och Vickan undrade dock hur vi skulle förklara att vi satt mitt ute på en åker, runt 10-tiden på kvällen och läste tidningen. Mitt ute i skogen dessutom. Men nåväl, det kom ju ingen och störde. hahaha.

Annars händer det väl inte så mycket. Skulle åkt till min älskade Larsa aka. Karolina idag, men det blev ju inte så :( Så typiskt när man verkligen sett fram emot det!

Förutom vildsvinsjakten igår åkte vi till Ullared dessutom, Vickan, Allek och jag. Det var roligt, även om vi var där i typ en halvtimme. hahaha


Herregud vad bonnig jag låter i det här inlägget. Jag lovar, SÅ illa är det inte, hahaha.


Kommentarer
Postat av: vickan

jo johanna, det är precis så illa som det låter.

om inte värre. men bonne is the shit

2009-01-09 @ 23:18:54
URL: http://vixter.blogg.se/
Postat av: Iaa

var du inne på sexshoppen? :D

2009-01-11 @ 19:54:02
Postat av: Iaa

var du inne på sexshoppen? :D

2009-01-11 @ 19:54:42
Postat av: Johanna

haha, klart vi var!

2009-01-11 @ 22:38:26
URL: http://kickstartyourheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0