nu är vi alla pepp på träning..

speciellt efter kvällens föreläsning, som hölls av en mycket vältränad man i vit tshirt. Dock uppfattade jag aldrig hans namn, haha.

Under hela föreläsningen (som var om ryttarens fysik) så omgavs jag av kommentarer som:

'Herregud, kan inte någon bara hälla vatten över honom, han har ju en vit t-shirt på sig!'
'AV MED TRÖJAN, AV MED TRÖJAN'
'åååh'
'Han skulle nog kunna lära oss att träna.. på något annat sätt...'

Lisa kommer inte ihåg något av vad han sa, hon var helt koncentrerad på hans kropp, och Jennie satt och stönade sig igenom nästan hela föreläsningen, hahaha.

Imorgon är det UnderBar på Mårtenssons, och kvällen till ära har de bjudit in en tjej som ska visa upp olika sexleksaker, och även så man kan beställa och vinna det.
Jag har lovat att vinna en till Maja, så jag får verkligen göra mitt bästa, hahaha.

Till helgen verkar det bli Rosenström på Parken, och på söndag får vi se om jag åker och kollar när Ofelia ska tävla med sin nya ryttare, eller om det blir mys i Vimmelstorp. Anything's possible!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0