My new life

Nu har jag börjat infria mitt nyårslöfte - första timmen på gymmet är avverkad!

Det var riktigt skönt att komma igång med träningen igen, man känner sig så nyttig och hälsosam, haha.
Nu ska man bara kunna låta bli godiset, men det ska väl gå det också.

Kört lektion har man gjort idag också, och det gick väl som vanligt. En sak är säker, trafikljus är inte att leka med! Thomas den stackaren bara suckar åt mig, och när han inte gör det så skrattar han. Och inte med mig, utan åt mig. Men jag har inte tagit sönder något idag, inte kört på någon och inte varit nära att krocka, så jag gör framsteg! Sakta men säkert närmar jag mig körkortet.

Nu är det dags att plugga lite körkortsteori, käka lite och hoppa in i duschen. Sedan blir det nog slutet på Pretty Woman och sängen. Fan vet om jag vågar vakna imorgon, kan man avlida av träningsvärk?


'Don Juan är inte mannen som älskar kvinnorna, utan mannen som kvinnorna älskar'
- José Ortega y Gasset


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0