Lill-Lördag

Denna dagen har varit väldigt jobbig. Inte.

Vaknade 07.10, insåg att någon spelade trummor inuti mitt huvud (och att jag inte kunde röra mig pga av fruktansvärd träningsvärk i samtliga muskler), somnade om, vaknade 08.02 och förstod att jag inte orkade gå till skolan med den huvudvärken. Somnade om.

15.45 skulle jag köra lektion, och då hade den värsta huvudvärken gått över. Inte för att det gick så mycket bättre att köra ändå men. haha. Jag kommer seriöst aldrig få mitt körkort. GAH. Jag är helt enkelt en sopa på att köra bil :) Tur att intyget från halkan räcker i 4 år. hahaha.

Nu har jag och Hanna varit ute och gått en runda, och försökt få lite liv i vår stela muskulatur, och jag är förvånad över att vi inte gick vilse i dimman. Helt otroligt!

Nåväl, för en gångs skull ska jag försöka somna tidigt. Typ nu alltså. Natti!


P.S. Grattis Rose-Marie på födelsedagen! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0