Freaky Friday

Så var det fredag, igen.
En ganska lugn dag har det varit, beståendes av en engelska lektion, och en ARL-lektion. Vid lunch skulle Lollo hämta mig så vi skulle åka hem tillsammans, en färd som slutade med en rasande jakt efter tåget - både en, två och tre stationer, ett två timmar långt besök på McDonalds, och till slut total förvirring. På något sätt är jag ändå inte förvånad.

Väl hemma skulle jag fått fikabesök, men nehe, det blev bara en väldigt kort visit. Aja, det var mysigt att ses igen :)

Nu är klockan alldeles för mycket för att jag ska vara vaken, imorgon blir det vildsvinsjakt utanför Vetlanda, och vi åker härifrån kl. 06.00.

På kvällen verkar det som att det blir Scotts i Parken, även om jag nog hellre hade haft en myskväll... Nåväl, vi får se vart det hela slutar med.

Och LISA, inget äckel på min klänning ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0