vitt

Så var det ännu en lördag :)
Ikväll lutar det åt Backyard Babies på parken, annars har väl helgen varit lugn hittills.

Igår bokade jag uppskrivning, och uppkörning för körkortet! :D Så snart gott folk, så får ni se upp på vägarna!
Efter det gick jag och Vickan loss i Halmstad, vilket för mig resulterade i ett par nya skor, ett par nya byxor och en vårjacka. Me like, äntligen är jag ute i god tid, haha.
Mot alla odds köpte jag faktiskt en bikini i torsdags också, jag som aldrig brukar hitta någon som passar!

Andreas är i england och tävlar denna helgen, och även om jag inte riktigt förstår mig på honom alltid, så håller jag tummar och tår för att det ska gå riktigt bra idag!
Så får vi väl se hur det blir med allt...


"De höga klackarna uppfanns av en kvinna som blev kysst på pannan."

- Christopher Morley

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0