orange

tisdag, tisdag, och jag har hela dagen trott att det är onsdag, haha.

Idag har vi haft stallet heela dagen, och nu är jag trött. Efter lunch red jag Covergirl, och hade jag letat häst nu så vet jag ju vilken jag hade försökt få köpa..
Senare hoppade jag 1.20 på Dirigent, och det kändes JÄTTEstort, även om jag hoppat 15 cm högre på Ofelia, som är typ 20 cm lägre, haha.
Efter det hade jag rodeo på Fairytale, men efter många svordomar och en kvarts longerande i full fräs så var hon riktigt skaplig att rida :)

Haha, eftersom vi var ensamma i stallet idag så hade vi ju alla stall att mocka, halma och hösilera.
När vi var uppe på logen (jag, elin, hanna bh-lös, hanna hopplös, sofie, elina mfl) så skulle Elin flytta över Tarbaan till en annan box. Helt plötsligt kommer Emma (stallchefsliknande person) och säger: Men är inte det där fel box?
Elin, i tron att det är hanna hopplös som säger det, skriker tillbaka: HÅLL KÄFTEN!!

Hahaha, Elins min när hon insåg att det inte var Hanna var obetalbar. hahaha


En annan kul sak är att Elin undrade om jag vill rida hennes häst nån gång i veckan :) Så som det är nu ska jag rida Livia, Raffe och eventuellt Diggiloo i veckorna. Jag rider mer utan häst än när jag hade en egen, haha.

Imorgon ska jag köra lektion igen, 08.15, så det blir nog ganska tidig läggdags ikväll...


För övrigt kan jag ju lista de saker Ipod har förstört idag;

* En styck bok, numera utspridd över hela mitt rum
* En Petflaska
* Ett par strumpor
* Min matta
* Ett knäskydd

He's a devil in disguise..


Pengar är som gödsel - till ingen nytta om de inte sprids


Kommentarer
Postat av: vixter

3 saker.

varför färger hela tiden?

ni är tappade,

och ipod ÄR en terrorist har jg ju sagt. han ska få en munkorg i present av mig. haha

2009-02-11 @ 14:06:03
URL: http://vixter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0