lila

Jag trodde jag var död i måndags. Jag trodde fel. Nu är jag död. Jag orkar allvarligt talat ingenting, haha. Jag trodde inte att jag var SÅHÄR otränad ivf, haha.

Igår red jag Covergirl, och hon var hur fin som helst! Det var första gången jag red på kandar, och andra gången hon gick med kandar, och det gick så jävla bra. Förlåt, kära svenskar, jag vet hur illa det är att skryta i detta land, men jag måste säga det igen - det gick så jävla bra!
Sjaunja var jättejättenöjd med oss, och allting var bara kanon. Jag kommer leva på detta hur länge som helst, hahaha.

Idag red jag Covergirl igen, hoppning denna gången, och det gick också bra :) Hon var lite stel i början, men det värmde ur sen, så jag gissar att det var träningsvärk sedan igår. Hoppningen gick bra, och det var jätteroligt att rida omhoppningssvängar i full fart alá ponnystyle :D
Jag fick rida Chrick idag också, en jättefräck häst som gått Intermediere med Tinne Wilhelmsson.
Inte jättesvåra övningar, därför blev det lite tråkigt eftersom att han gjorde allting perfekt, men han är nog häftig att rida lite svårare skolor på..

Imorgon blir det förhoppningsvis dressyr på Covergirl igen (jag vet att jag tjatar om henne hela tiden, men god I love her), och mera mockning såklart. Mindre kul med mockningen dock.

HAHA, Elin ramlade av idag, så nu blir det mera tårta!
Anna bjöd på tårta idag, och sen ska Erika och Hanna bjuda också. We like, ramla av mera!

Kommentarer
Postat av: vixter

alltså, jag fattade inte många ord i det här för d va mest hästnörd ord. men fan, kul att d gick bra,. haha

2009-02-18 @ 22:48:04
URL: http://vixter.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha

2009-02-19 @ 08:12:36
URL: http://kickstartyourheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0